Loyale medarbejdere gør forskellen

Tilfredse, loyale og motiverede medarbejdere er nøglen til stærke og langvarige kunderelationer. Du bør derfor have fokus på, om dine medarbejdere trives i hverdagen og er klædt på til at gøre den afgørende forskel i mødet med kunderne. Vi afdækker dine medarbejderens tilfredshed og engagement samt behovet for uddannelse og udvikling - set med kundernes øjne.

Oplever du for høj medarbejderafgang?

Når dygtige medarbejdere forsvinder, påvirker det ofte både kunderne og salget. Opdag årsagerne til medarbejdernes utilfredshed, før opsigelserne lander på dit skrivebord.

Skaber uddannelsesplanerne ikke værdi?

En optimal uddannelsesplan tager både højde for medarbejdernes, virksomhedens og kundernes behov. Målret uddannelsen på baggrund af viden om kunder og medarbejdere.

Oplever du et stigende sygefravær?

Stigende sygefravær kan ofte være et tegn på manglende trivsel på arbejdspladsen. Identificér årsagerne til sygefraværet og forebyg eventuel medarbejderafgang. 

Kan du ikke tiltrække nye medarbejdere?

Hvis du har svært ved at tiltrække nye medmedarbejdere kan det skyldes negativ omtale af virksomheden i markedet. Arbejd målrettet med at styrke kunde- og medarbejderloyaliteten.

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.