Kan du ikke skaffe nye medarbejdere?

Oplever du, at det er svært at tiltrække nye medarbejdere til virksomheden, på trods af en målrettet rekrutteringsindsats?

Det kan skyldes, at medarbejdere og kunder spreder negativ omtale om virksomheden, fordi de er utilfredse med virksomheden som arbejdsplads eller samarbejdspartner.

Den negative omtale gør det vanskeligt at overbevise nye kvalificerede medarbejdere om en fremtid hos virksomheden, uanset hvor spændende stillingsbeskrivelsen er.

Konsekvenserne er, at du:

  • har unødigt høje omkostninger til rekruttering
  • har begrænsede medarbejderressourcer at trække på
  • oplever utilfredshed hos kunder og medarbejdere

Tilfredse kunder og medarbejdere tiltrækker ny arbejdskraft

Employee Study giver dig mulighed for hurtigt at opdage utilfredshed og illoyalitet hos medarbejderne. Det giver dig mulighed for at forebygge medarbejderafgang og negative omtale af virksomheden.

Customer Study giver dig samtidig overblik kundernes tilfredshed og loyalitet, så du har mulighed for at forebygge, at kunderne smækker med døren og spreder negativ omtale af virksomheden.

Exit Study sikrer, at kunder, som har valgt at forlade virksomheden, får mulighed for at adressere deres utilfredshed. Det reducerer sandsynligheden for, at de taler om negativt om virksomheden.

Tilfredse kunder og medarbejdere taler positivt om virksomheden til andre og bidrager samtidig til at tiltrække ny kvalificeret arbejdskraft gennem anbefalinger.

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.