Er medarbejderne ikke effektive nok?

Er dine medarbejdere ikke helt så effektive, som du godt kunne tænke dig?

Det kan skyldes ofte, at de ikke har det nødvendige overblik over kunderne til at kunne levere en målrettet og effektiv service.

De bruger for meget tid på at sætte sig ind i kundens situation og historik, og er derfor for lang tid om at betjene den enkelte kunde.

Konsekvenserne er, at du:

  • har unødigt høje serviceomkostninger
  • ikke når dine overordnede målsætninger
  • oplever stigende utilfredshed fra kunderne

Kundeviden skaber effektiv service og øget tilfredshed

Customer Study sikrer dine medarbejdere det nødvendige overblik over den enkelte kundes tilfredshed, loyalitet, forventninger og historik hos virksomheden.

Opdateret og relevant kundeviden, gør dine medarbejdere i stand til at levere en mere målrettet og effektiv service. Det skaber både øget tilfredshed hos kunderne og større trivsel blandt dine medarbejdere.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.