Oplever du høj medarbejderafgang?

Har du også erfaret, at Kundeservice er en afdeling, som ofte er præget af stor udskiftning blandt medarbejderne?

Det skyldes ofte, at medarbejderne arbejder under et stort pres fra utilfredse kunder og med krav om høj effektivitet.

Hvis medarbejderne ikke har det nødvendige overblik og den rette motivation, kan det føre til manglende trivsel og i sidste ende opsigelser.

Konsekvenserne er, at du:

  • får øgede omkostninger til rekruttering
  • modtager flere klager fra kunderne
  • oplever nedsat effektivitet i Kundeservice

Styrk tilfredsheden hos kunder og medarbejdere

Employee Study giver dig mulighed for at opdage utilfredshed og manglende trivsel blandt dine medarbejdere, så du kan håndtere eventuelle problemer, før de fører til opsigelser.

Customer Study giver dig mulighed for at arbejde målrettet med at styrke kundernes tilfredshed og loyalitet. Der er en klar sammenhæng mellem tilfredse kunder og tilfredse og motiverede medarbejdere. 

Fokus på tilfredshed og loyalitet hos både medarbejdere og kunder skaber større trivsel på arbejdspladsen og dermed færre sygedage og opsigelser.

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.