Kan du ikke skaffe nye kundeemner?

Oplever du også, at det kan være en udfordring af skaffe kvalificerede kundeemner til Salg? Så bør du starte med at spørge dig selv, om du har tilstrækkelig viden om din målgruppe.

Ved du, hvilke kundeemner, du skal gå efter og hvilke budskaber, du skal slå på i markedsføringen?

Hvis ikke er konsekvenserne, at du:

  • ikke opnår den ønskede effekt af dine kampagner
  • ikke indfrier dine overordnede målsætninger
  • ikke skaber den nødvendige kundetilgang

Kundeviden som grundlag for effektiv markedsføring

Customer Study giver dig overblik over de eksisterende kunders tilfredshed og lønsomhed. På det grundlag kan du tilpasse dine budskaber og tiltrække de kundeemner, som er mest attraktive for virksomheden.

Contact Study giver dig viden om, hvordan de nye kundeemner opfatter dit marketingmateriale. Du får værdifulde input til, hvordan du kan styrke dine budskaber og understøtte salget bedst muligt.

De rigtige budskaber, rettet mod de rigtige kundeemner sikrer større effekt at marketingindsatsen og en øget tilgang af nye kunder.

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.