Oplever du utilfredshed hos kunderne?

Har du svært ved at trænge igennem med dine marketingbudskaber på grund af stigende utilfredshed blandt kunderne?

Årsagerne til kundernes utilfredshed skal ofte findes i andre dele af virksomheden, men konsekvenserne for marketingindsatsen er til at få øje på. Utilfredsheden betyder blandt andet at du:

  • ikke opnår den ønskede effekt af marketingindsatsen
  • ikke indfrier dine overordnede målsætninger
  • møder negativ omtale af virksomheden i markedet

Målret dine budskaber og styrk marketingeffekten

Customer Study giver dig overblik over de enkelte kunders tilfredshed og loyalitet, så du kan målrette dine budskaber og opnå størst mulig effekt.

Welcome Study giver dig viden om, hvilke forventninger nye kunder går ind i samarbejdet med, så du kan målrette dine budskaber bedst muligt.

Du kan måske ikke ændre kundernes holdning, men du kan styrke effekten af marketingindsatsen ved at målrette budskaberne på baggrund af viden om kundernes tilfredshed og loyalitet.

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.