Optimér salget på basis af kundeindsigt

Individuel kundeindsigt er kilden til optimeret salg og øget indtjening. Dine kunder har svaret på, hvordan du får flere ordrer, tiltrækker nye kunder og reducerer kundeafgangen. Vi sikrer dig den nødvendige kundeindsigt og omsætter den til konkrete forbedringer i din salgsafdeling. Vi hjælper typisk salgsansvarlige med disse udfordringer:

Oplever du for lav kundetilgang?

Bliver det stadigt sværere at tiltrække nye kunder og dermed øge omsætningen? Brug tiden på de rigtige kundeemner og lær af de kundeemner, som valgte konkurrenten i stedet for.

Er omsætningen på nye kunder for lav?

Bruger dine sælgere for meget tid på at skrive tilbud og afholde møder, uden det fører til nye ordrer? Få svar på, hvordan du optimerer salgsprocessen og kommer effektivt fra tilbud til ordrer.

Kan du ikke forudsige omsætningen?

Har du svært ved at forudsige omsætningen, selvom dine sælgere løbende opdaterer pipeline? Få kundernes svar på, hvad de forventer at købe og få styr på salgstallene.

Overser du muligheder for mersalg?

Der ligger oplagte muligheder i at sælge mere til virksomhedens eksisterende kunder. Men ved du hvilke kunder, du kan sælge mere til? Få svaret, så du kan målrette og effektivisere dit salg.

Oplever du for høj kundeafgang?

Mister du kunder uden at viden hvorfor? Så går du glip af muligheden for at skabe mersalg og langvarige kunderelationer. Få svar på, hvordan du håndterer kritiske kunder og forebygger kundeafgang.

Oplever du utilfredshed hos kunderne?

Er kunderne generelt blevet mere utilfredse? Ofte skyldes det, at deres forventninger til samarbejdet ikke bliver indfriet. Få styr på forventningerne fra starten af samarbejdet og styrk kundetilfredsheden.

Our solutions

Get an overview of our solutions.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

White Paper

Fokus på kundeorientering
i Salg