Er omsætningen på nye kunder for lav?

Bruger dine sælgere for mange ressourcer på at skrive tilbud og afholde møder med nye kundeemner, uden det fører til salg?

Ofte skyldes det, at sælgerne bruger tiden på de forkerte kundeemner eller ikke får fulgt ordentligt op - hverken efter møderne, eller efter kunden har besluttet sig.

Konsekvenserne er at du:

  • går glip af salg til nye kundeemner
  • har unødigt høje salgsomkostninger
  • spilder dyrebar tid og ressourcer

Loyalty Group kan hjælpe dig videre

På baggrund af vores mangeårige praktiske erfaring med kundeorienteret forretningsudvikling, kan vi både give dig inspiration og praktisk hjælp til at løse dine problemer. Vores pragmatiske, tværorganisatoriske tilgang til problemløsning og forretningsudvikling giver dig en effektiv samarbejdspartner, der bliver hos dig til arbejdet er gjort færdigt.

Kontakt Loyalty Groups rådgivningsfunktion på +45 70252627 eller info@loyaltygroup.dk for en afklarende dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Our solutions

Get an overview of our solutions.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

White Paper

Fokus på kundeorientering
i Salg