Kan du ikke forudsige omsætningen?

Oplever du, at det er svært at forudsige omsætningen på trods af, at dine sælgere løbende opdaterer pipeline? Tallene ser lovende ud, men ser helt anderledes ud ved månedens afslutning.

Ofte skyldes det, at sælgerne ikke har tilstrækkelig viden om kundeemnernes forventninger og behov, og estimeringerne bliver derfor for upræcise.

Konsekvenserne er, at du:

  • ikke når dine budgetmål
  • allokerer salgsressourcerne forkert
  • ikke indfrier ledelsens forventninger

Loyalty Group kan hjælpe dig videre

På baggrund af vores mangeårige praktiske erfaring med kundeorienteret forretningsudvikling, kan vi både give dig inspiration og praktisk hjælp til at løse dine problemer. Vores pragmatiske, tværorganisatoriske tilgang til problemløsning og forretningsudvikling giver dig en effektiv samarbejdspartner, der bliver hos dig til arbejdet er gjort færdigt.

Kontakt Loyalty Groups rådgivningsfunktion på +45 70252627 eller info@loyaltygroup.dk for en afklarende dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Our solutions

Get an overview of our solutions.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

White Paper

Fokus på kundeorientering
i Salg