Oplever du for høj kundeafgang?

Oplever du, at stadigt flere kunder vælger at forlade din virksomhed til fordel for konkurrenten?

Ofte skyldes kundeafgangen, at kunden ikke har fået indfriet sine forventninger til samarbejdet. Du opdager ikke, at kunden er utilfreds, før det er for sent og mangler en klar plan for, hvordan du skal vinde kunden tilbage.

Konsekvenserne af den stigende kundeafgang er, at du:

  • mister forventet omsætning
  • får øgede omkostninger til nysalg
  • risikerer negativ omtale i markedet

Loyalty Group kan hjælpe dig videre

På baggrund af vores mangeårige praktiske erfaring med kundeorienteret forretningsudvikling, kan vi både give dig inspiration og praktisk hjælp til at løse dine problemer. Vores pragmatiske, tværorganisatoriske tilgang til problemløsning og forretningsudvikling giver dig en effektiv samarbejdspartner, der bliver hos dig til arbejdet er gjort færdigt.

Kontakt Loyalty Groups rådgivningsfunktion på +45 70252627 eller info@loyaltygroup.dk for en afklarende dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Our solutions

Get an overview of our solutions.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

White Paper

Fokus på kundeorientering
i Salg