Oplever du for lav kundetilgang?

Oplever du, at det bliver stadigt sværere at tiltrække nye kunder til virksomheden? At der går længere og længere tid mellem de gode kundemøder - og endnu længere tid imellem ordrene?

Det kan skyldes, at dine sælgere bruger tiden på de forkerte kundeemner eller ikke får fulgt ordentligt op på kontakten med emnerne. Negativ omtale af virksomheden kan også gøre det sværere at skabe tilgang af nye kunder.

Konsekvenserne er, at du:

  • går glip af muligheden for omsætning
  • har unødigt høje salgsomkostninger
  • ikke når dine budgetmål

Loyalty Group kan hjælpe dig videre

På baggrund af vores mangeårige praktiske erfaring med kundeorienteret forretningsudvikling, kan vi både give dig inspiration og praktisk hjælp til at løse dine problemer. Vores pragmatiske, tværorganisatoriske tilgang til problemløsning og forretningsudvikling giver dig en effektiv samarbejdspartner, der bliver hos dig til arbejdet er gjort færdigt.

Kontakt Loyalty Groups rådgivningsfunktion på +45 70252627 eller info@loyaltygroup.dk for en afklarende dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Our solutions

Get an overview of our solutions.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

White Paper

Fokus på kundeorientering
i Salg