Oplever du utilfredshed hos kunderne?

Oplever du en stigende utilfredshed blandt virksomhedens kunder uden helt at vide hvorfor, eller hvad der skal til, for at ændre deres holdning?

Der kan være mange årsager til kundernes utilfredshed. Måske oplever de, at servicen er mangelfuld, eller at de ikke får tilstrækkelig værdi for pengene.

Desværre er det langt fra alle kunder, som selv gør opmærksom på deres utilfredshed, før de begynder at lede efter andre alternativer.

Konsekvenserne er, at du:

  • oplever en stigende kundeafgang
  • risikerer at få negativ omtale i markedet
  • mister vigtig omsætning

Loyalty Group kan hjælpe dig videre

På baggrund af vores mangeårige praktiske erfaring med kundeorienteret forretningsudvikling, kan vi både give dig inspiration og praktisk hjælp til at løse dine problemer. Vores pragmatiske, tværorganisatoriske tilgang til problemløsning og forretningsudvikling giver dig en effektiv samarbejdspartner, der bliver hos dig til arbejdet er gjort færdigt.

Kontakt Loyalty Groups rådgivningsfunktion på +45 70252627 eller info@loyaltygroup.dk for en afklarende dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Our solutions

Get an overview of our solutions.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

White Paper

Fokus på kundeorientering
i Salg