Hotel Skt. Petri


Situation

Skt Petri

Hotel Skt. Petri er blandt Danmarks få 5 stjernede luksushoteller og samtidig medlem af de prestigefyldte "Designhotels of The World". Det har fra starten af været hotellets målsætning at have et ekstraordinært fokus på gæsternes oplevelser og deres tilfredshed, når de bor på hotellet. Ledelsen på Hotel Skt. Petri ønskede derfor fra starten at udvikle et værktøj til at indsamle værdifuld feedback fra gæsterne. I stedet for de traditionelle papirskemaer valgte ledelsen en webbaseret løsning, som gjorde det nemmere at målrette dialogen med den enkelte gæst.

Løsning

Loyalty Group udviklede et webbaseret spørgeskema på både dansk og engelsk. Alle gæster modtog automatisk en individuelt tilpasset e-mail med en invitation til at give deres feedback på det netop overståede ophold. Hotellets medarbejdere kunne selv håndtere løsningen via et onlinebaseret administrationsmodul. Modulet gav blandt andet mulighed for at udsende invitationer, se opdaterede resultater, advisere relevant personale på basis af gæsternes feedback og eksportere resultaterne fra undersøgelsen.

- Løsningens design og intelligens gav os mulighed for at målrette budskaberne til hver enkelt gæst. Det betød, at gæsterne ikke blev belastet med irrelevante spørgsmål, som de enten fandt uinteressante eller ikke kunne svare på.
General Manager Michael Telling

Resultat

Den brugervenlige løsning gjorde det nemt for hotellets ledelse at koordinere og gennemføre kundeundersøgelser. Løsningen gav et hurtigt og relevant overblik over gæsternes oplevelser på hotellet. Desuden gjorde løsningen det nemt at arbejde med gæsternes feedback og igangsætte konkrete tiltag for at styrke kundernes oplevelse og tilfredshed med hotellet.

- Samarbejdet med Loyalty Group har gjort, at vi er blevet bedre til at lytte til de enkelte gæster og anvende deres input til en unik, individuel dialog. Samtidig anvender vi resultaterne til at understøtte vores beslutninger om forandringer i forhold til den fremtidige drift af hotellet.
General Manager Michael Telling

Få mere af vide

Kontakt Loyalty Group på telefon 70252627 eller e-mail info@loyaltygroup.dk, hvis du vil vide mere om, hvordan vi skaber værdi for vores kunder.

Du kan også downloade vores gratis white papers for at få mere inspiration til arbejdet med kundeorientering.