Højdepunkter fra vores arrangementer

Her har vi samlet artikler med højdepunkter og anbefalinger fra vores LoyaltyInsight-arrangementer. Klik på det enelte arrangement for at se "highlights" fra dagen.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på at blive inviteret til vores arrangementer fremover.

Du er også vellkommen til at kontakte os for en dialog om de enkelte temaer.

Arrangement Dato Arrangør
Sådan får du succes med Customer Journey Mapping 24. feb. 2015 Loyalty Group
Mission kundeorientering - fra tanke til resultater 19. nov. 2014 Loyalty Group
NPS - den hellige gral eller et fatamorgana 21. maj 2014 Loyalty Group
Best in Class - unik på kundeloyalitet 20. nov. 2013 Loyalty Group
1:1-kundeviden - nøglen til øget vækst 18. sep. 2013 Loyalty Group
Kurs mod øget kundeorientering 10. apr. 2013 Loyalty Group
Vejen til førsteklasses kundeoplevelser 22. jan. 2013 Loyalty Group
1:1-kundeindsigt som vækstmotor 24. okt. 2013 Loyalty Group
Når kunden siger farvel 30. aug. 2012 Loyalty Group
Fra kritiske kunder til loyale ambassadører 9. maj 2012 Loyalty Group

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet