Vind et helbredstjek af din kundeorientering

Nu får du muligheden for at vinde et gratis helbredstjek af din virksomheds evne til at agere kundeorienteret.

Et helbredstjek har til formål at afdække din virksomheds evne til at agere kundeorienteret og udpege relevante udfordringer og indsatsområder. Du får inspiration og konkrete input, som du kan arbejde direkte videre med i din virksomhed - med eller uden Loyalty Group som sparringspartner.

Helbredstjekket omfatter:

  • Onlinespørgeskema til maksimalt 5 udvalgte funktionsansvarlige
  • Telefoninterview med 2 kunder af hver 10 minutters varighed
  • 1 times præsentation af konklusionerne for ledelsesgruppen

Helbredstjekket har en værdi af DKK 10.000.

Sådan deltager du

Besvar spørgsmålet om kundeklager inden den 6. juli for at deltage i konkurrencen om helbredstjekket. Vi trækker lod blandt alle rigtige besvarelser, og vinderen får direkte besked. Spørgsmålet er:

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet