Highlights fra konferencen "Best in Class – Unik på kundeloyalitet"

Deltagere fra hele Skandinavien var mødt op for at få inspiration til øget kundeloyalitet på Loyalty Groups konference "Best in Class - Unik på kundeloyalitet" den 20. november. Vindere af årets Loyalty Awards konkrete råd og anbefalinger til loyalitetsarbejdet, og engelske Aston Martin og Jumeirah Group fra Dubai tog deltagerne med på rejsen mod ultimative kundeoplevelser.

Mette Lolholm, Corporate Communications Specialist, BMW udtaler:

- Jeg synes det var en rigtig spændende konference. Man kan sige at kundetilfredshed er noget der er relevant i alle brancher. Har man ikke tilfredse kunder, så har man simpelthen ikke en forretning. Det var rigtig spændende at høre om den tilgang, som folk har til det, på forskellige niveauer. Når alt kommer til alt, så handler det jo om at overgå kundens forventninger, og det var der mange forskellige bud på. 

Vi har samlet de vigtigste anbefalinger fra dagen:

Sæt kundestrategien i fokus

Mikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group med indlægget "Hvad kendetegner de bedste på kundeloyalitet"

Skab unikke kundeoplevelser

Milad Badri, Brand Strategy Manager, Jumeirah Group med indlægget "Hoteloplevelser i verdensklasse"

Giv kunderne mere end de forventer

Christine Kvist Nicholaisen, marketingchef i Waoo! og Mille Just Haaning, forretningsleder i Energi Midt med indlægget "Vejen til loyale internetkunder"

Gør det enkelt at være kunde

Laila Mortensen, adm. direktør i Industriens Pension med indlægget "Vejen til loyale kunder"

Hav et klart sæt leveregler

Gitte Roskær, kundedirektør i Telmore med indlægget "Vejen til loyale internetkunder"

Skab følelser hos kunderne

Markus Kramer, Global Marketing Director i Aston Martin med indlægget "Kundeoplevelser i overhalingsbanen"

Se videoen fra konferencen her:


Få mere inspiration

Du kan få mere inspiration til arbejdet med at skabe loyale kunder i Loyalty Groups White papers og i vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvor du også holde dig orienteret om nye arrangementer i både ind- og udland.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet