Hvor meget er et "like" egentlig værd?

Burger KingAf Paul Aas, Loyalty Group

Har din virksomhed en Facebook-side, og tæller du "likes" for at se, hvor mange tilhængere eller fans I har? Har du nogensinde tænkt på, hvad et "like" egentlig betyder for dine kunder, og tror du på, at kunder, som "liker" din virksomhed på Facebook, er mere loyale end andre? Så tro om igen!

Se denne korte video fra et interessant eksperiment, som Burger King lavede i Norge sidste år - vi garanterer, at du vil blive overrasket. Nyd den og lad den være et oplæg til diskussion omkring din virksomheds strategi på de sociale medier og arbejde med kunderelationer.

Se videoen her

 
Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere inspiration til din virksomheds loyalitesstrategi - også på de sociale medier.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet