Bestil bogen "Kundeorienteret?"

De fleste virksomhedsledere vil påstå, at kunderne er i centrum for alt, hvad de gør. Men når hverdagen truer, bliver tilfredse kunder ofte tilsidesat for kvartalsresultater og den årlige julebonus. Det er ikke godt nok - det er faktisk dårlig ledelse!

På bare 99 sider hjælper bogen "Kundeorienteret?" dig med at konfrontere de typiske barrierer, der afholder virksomheder fra at være kundeorienterede. I en direkte stil hjælper den praktiske ledelseshåndbog dig med at holde fokus på kunderne - simpelthen fordi det er indiskutabelt mere profitabelt!

Bogen indeholder cases fra internationale topledere hos Danfoss, Orange Business Services, Philips, Lexus, L'Oreal, World Economic Forum, Noma og Metro Bank.

Citat -seat

Bestil bogen

Du kan bestille bogen "Kundeorienteret" ved at udfylde formularen nedenfor.

Flere virksomheder har valgt at købe ekstra eksemplarer for at kunne diskutere emnerne i ledelsesgruppen eller med de medarbejdere, som er i kontakt med kunderne i det daglige.

Levering: 5-8 hverdage.
Pris: 149 kr. ekskl. forsendelse.









Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet