Boganmeldelser

Her kan du se Loyalty Groups anmeldelser af bøger, som er relevante i arbejdet med at skabe lønsomme kunderelationer. Du kan finde mere information i vores white papers og i vores artikelarkiv.

Titel Forfatter Forlag Udgivelse Sideantal Sprog
What Great Brands Do Denise Lee Yohn Jossey-Bass 2014 262  Engelsk
The Customer Rules Lee Cockerell Profile Books 2013 189 Engelsk
Amaze Every Customer Every Time Shep hyken Greenleaf Book Group Press 2013 235 Engelsk
Crowning the Customer Feargal Quinn O'Brien Press 1990 og 2006 160 Engelsk
Raving Fans Ken Blanchard
& Sheldon
HarperCollins Publishers 2011 127 Engelsk
The DNA of Customer Experience Colin Shaw Palgrave Macmillan 2007 288 Engelsk
Build Your Customer Strategy James G. Barnes Wiley 2006 224 Engelsk

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet