Inspiration
Med årtiers erfaring og lige så mange års indsigter har vi et stabilt fundament af viden at agere på baggrund af.
Den viden deler vi også gerne ud af, og her på siden kan du finde et relevant udvalg af indhold, der kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Du er også mere end velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, LoyaltyNews, hvis du løbende vil opdateres og inspireres.
CX – Det er tid til en hovedrengøring!
Hovedløse spørgsmål, anmassende undersøgelser og forkerte parametre. Det er virkeligheden i mange CX-indsatser - ...
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]
Seks gode råd til dig, der arbejder med CX
Der er fart over CX-feltet, og nogle gange er det sundt at gøre status. Her er seks eviggyldige råd til dig, der ...
Lad CX blive et fundament for vækst
Der er mange veje til vækst, men en af de mest varige går gennem gode kundeoplevelser. Vi gennemgår et par gode ...
Gamle kunder er guld værd
Det er let at lade sig forblænde af vækststrategier og horderne af potentielle kunder - men du bør dog aldrig ...
Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv
Nye kunder er værd at fejre - men dine eksisterende kunder er værd at værne om. Regnskabet går nemlig i dén grad ...
Husk at stille dig selv disse tre spørgsmål, når du laver CX-projekter
Brug disse tre simple - og forsimplede - spørgsmål som anker og fyrtårn på din færd gennem kundeloyalitetens ...