BrancheIndex™: AutoIndex 2012 - optimeret og endnu større

Der er allerede fuld fart på AutoIndex 2012, som i år er udvidet med både nye importører og flere spørgsmål om bilejernes oplevelse af salg og service. Dermed kan de skandinaviske bilimportører se frem til resultater, som er mere handlingsorienterede end nogensinde før.

Styrket vidensgrundlag til importørerne

Loyalty Group samarbejder løbende med bilimportørerne om at sikre, at AutoIndex hele tiden afspejler virkeligheden på det skandinaviske bilmarked. Det har i år ført til en række nye spørgsmål med fokus på bilejernes tilfredshed med salgsoplevelsen. Researchchef Lars Jepsen siger om udvidelsen af AutoIndex:

- Vi har lyttet til de mange gode input, vi har fået fra importørerne, og tilføjet en række uddybende spørgsmål. Målet er at give importørerne det bedst mulige værktøj til at styrke kundeoplevelsen hos forhandlere og værksteder og i sidste ende øge deres omsætning.

Nyt samarbejde med MINI og Lexus

Hos Loyalty Group har vi i år startet nyt samarbejde med importørerne af MINI og Lexus i Sverige og Lexus i Norge, som ser stor værdi i at kunne vurdere deres indsats i forhold til konkurrenterne. Dermed er AutoIndex blevet et endnu stærkere værktøj til at sammenligne kundeoplevelsen på tværs af forskellige bilmærker.

Resultater i maj måned

Vi glæder os til at kunne præsentere resultaterne fra AutoIndex, som vi forventer at offentliggøre i starten af maj måned. Resultaterne vil blive præsenteret i medlemsbladene fra FDM i Danmark, NAF i Norge og Vi Bilägare i Sverige samt i vores nyhedsbrev LoyaltyNews. Hvis du vil vide mere om AutoIndex 2012, er du velkommen til at kontakte Researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon 70 25 26 27.

Læs mere om AutoIndex

Læs om vores andre BrancheIndex™ undersøgelser

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet