Citroën forlænger skandinavisk samarbejde

Loyalty Group har siden 2008 samarbejdet med Citroën Frankrig omkring deres løbende kundeundersøgelser i Danmark, Sverige og Norge. Vi glæder os over, at Citroën Frankrig igen har valgt at fortsætte samarbejdet i 2012.
Lars Jepsen researchchef i Loyalty Group siger:

- Vores samarbejde med Citroën går mange år tilbage og er blevet udvidet med årene. I dag samarbejder vi både med Citroën omkring deres kundeundersøgelser i Skandinavien, vores store bilundersøgelse AutoIndex og forskellige rådgivningsopgaver.

Mere end 1000 telefoninterviews om måneden

Hos Loyalty Group håndterer vi indsamling og behandling af data i forbindelse med de mere end 1000 telefoninterviews, der hver måned, bliver gennemført som grundlag for Citroëns kundeundersøgelser på det skandinaviske marked. Dette sker i tæt samarbejde med IPSOS i Frankrig, som står for Citroëns kundeundersøgelser på globalt plan.

Læs mere om AutoIndex her

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet