D•A•F vil sikre de rigtige tilbud til sine medlemmer

Danmarks Automobilforhandler Forening (D•A•F) har valgt at gennemføre en medlemsundersøgelse i samarbejde med Loyalty Group. Formålet er at afdække, hvordan foreningens ydelser kan gøres mere attraktive for både eksisterende og nye medlemsvirksomheder.

D•A•F ønsker at fremstå som en seriøs og troværdig forening og har derfor valgt at indsamle viden om, hvordan medlemmerne opfatter foreningens ydelser. Medlemmernes feedback skal anvendes til at vurdere hvilke ydelser, foreningen fremover skal have på hylderne fremover, og hvordan de eventuelt kan optimeres. Jens Brendstrup, adm. direktør i DAF, siger om undersøgelsen:

"Vi har meget konkret fokus på, hvordan medlemmerne oplever vores forskellige ydelser. Derfor vil vi bruge resultatet af medlemsundersøgelsen til at vurdere og optimere de ydelser, vi tilbyder medlemmerne. Det er vores håb, at vi derved kan gøre foreningen endnu mere attraktiv også for nye medlemmer."

Brancheerfaring afgørende

D•A•F har først og fremmest valgt Loyalty Group som samarbejdspartner på grund af virksomhedens mangeårige erfaring med autobranchen. Udover samarbejdet omkring medlemsundersøgelsen har Loyalty Group også bidraget til en omfattende analyserapport -Bilforhandleren 2020 - som beskriver de udfordringer, de danske bilforhandlere vi komme til at stå overfor frem mod 2020. Jens Brendstrup siger om valget af samarbejdspartner:

"Vi har valgt at samarbejde med Loyalty Group, fordi virksomheden har indsigt i autobranchen og fremstår seriøs og professionel."

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet