Deltag på Danmarks største kundeservicekonference

Konferencen "Kontaktcentret anno 2012" sætter fokus på alle aspekter af Kundeservice og kontaktcentre. Loyalty Groups indlæg udfordrer den klassiske opfattelse af, at kundeklager er et nødvendigt onde, som bør undgås.

Mikkel Korntved, adm. direktør I Loyalty Group, står for indlægget "Kundeklager er en gave - opnå langvarig kundeloyalitet i sandhedens øjeblik". Han fortæller kort om indlægget:

"Et af de mest afgørende tidspunkter i relationen mellem kunde og virksomhed er, når der opstår en krise. Hvis en kundes klage bliver håndteret korrekt, kan den vendes til en markant styrket relation til virksomheden."

Tilmeld dig Kontaktcentret anno 2012

Tilmeld dig, hvis du vil blive klogere på, hvordan din virksomhed kan blive bedre til at håndtere kundeklager. Programmet byder på talere og cases fra både Danmark og udlandet og en række inspirerende workshops.

Konferencen bliver afholdt den 15.-16. marts 2012 på Hotel Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København V. Prisen er 7.995 kr. pr. deltager (rabat ved tilmelding inden 11. januar).

For yderligere information og tilmelding se www.mbce.dk eller kontakt arrangøren på 33 13 96 06.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet