Flotte roser til Loyalty Groups konference

Efter en veloverstået konference med fokus på kundeorientering den 10. oktober, glæder vi os over positive tilbagemeldinger fra både deltagerne vores samarbejdspartner Teknologisk Institut.

I alt deltog 45 deltagere på vores konference "Kundefokus på agendaen" den 10. oktober, og responsen både på selve dagen og i de efterfølgende evalueringsskemaer var yderst positiv. Kombinationen af cases fra erhvervslivet og input fra forskningens verden var vellykket. Deltagerne roste generelt programmet for dagen, som gav inspiration til det videre arbejde med kundeorientering. Kim Blandfort, marketingchef hos AP Pension deltog på konferencen og fortæller om sit udbytte: 

"Det var en lærerig og inspirerende konference med fokus på kundeloyalitet. Talerne var gode og kompetente med mange kvalificerede bud på, hvordan vi skaber bedre kundeoplevelser. Specielt Nomas kompromisløse fokus på at give kunderne en oplevelse i verdensklasse, var inspirerende. Det er en case, de fleste, der arbejder med kundeoplevelser, kan lære meget af. Alt i alt en dag med masser af ny inspiration til det daglige arbejde for at skabe mere loyale kunder."

Ros for både emnet og programmet

Alt i alt har vores samarbejde med Teknologisk Institut har været en stor succes, og vi glæder os til at afholde flere spændende konferencer med fokus på kundeorientering. Kristine Bøgh Brixen, projektleder hos Teknologisk Institut, fortæller om konferencen og deltagernes tilbagemeldinger:

"Fra Teknologisk Instituts side har vi været rigtig glade for samarbejdet om konferencen "Kundefokus på agendaen". Kombinationen af Loyalty Groups netværk og ekspertise på kundefokus og Teknologisk Instituts erfaring med konferencer af høj faglig kvalitet til erhvervslivet har fungeret rigtig godt. Og med en samlet vurdering på 1,9 (på en skala fra 1-5, hvor 1 er det bedste), har deltagerne også givet udtryk for, at de har været meget tilfredse med dagen. Arrangementet er blevet rost for at sætte fokus på så vigtigt et emne, og også alsidigheden i programmet og de internationale bidrag har fået positive kommentarer fra deltagerne. Vi ser derfor frem til et fortsat samarbejde med Loyalty Group."

Hold øje med flere spændende konferencer i vores nyhedsbrev LoyaltyNews 

Læs også artiklen "Kundeoplevelser i verdensklasse - fra Dubai til København"  

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet