Konference: Kundefokus på agendaen

Uden kunder - ingen forretning! I hvor høj grad tager din virksomhed dette faktum alvorligt? Lad det ikke blive ved tomme ord og gode intentioner? kom fra fokus og indsigt til handling og dokumenteret effekt!

Kundeindsigt er nøgleord i fremtidens forretningsstrategi

Antallet af større internationale virksomheder, som har valgt at have en Chief Customer Officer, er eksploderet inden for de sidste par år. Presset øges på marketing, salg, kundeservice og produktudvikling for at tilfredsstille og overstige kundernes forventninger. Topledelsen vil se resultater, og i kølvandet på krisen skal værdien af investeringer og indsats dokumenteres.

Kundeorientering er ikke et quick fix, men det er en nødvendighed og vejen til øget indtjening og konkurrencefordele - og alle kan være med. Spørgsmålet er, hvem der tager teten. Har din virksomhed en ambassadør for kunderne?

Kend kunderne, vis retningen i organisationen, og mål resultaterne

På denne konference får du indsigt i, hvad der skal til for at sætte kundefokus på dagsordenen i hele organisationen, og hvordan I kan optimere, så I høster værdien af de gode kunderelationer. Få inspiration fra danske og udenlandske cases, hør fra forskningen, og lær fra eliten! Konferencen afrundes med indlæg fra verdens bedste restaurant og verdens mest luksuriøse hotel.


(Det er ikke længere muligt at tilmelde sig konferencen, som blev afholdt den 10. oktober 2011)


Dato: 10. oktober 2011

Sted: København

Varighed: 09:00 - 17:00

Normalpris: DKK 5.990,- ekskl. moms

Program:

09:00 - 09:10

Velkomst og indledning ved dirigenten Mikkel Korntved, CEO, Loyalty Group

09:10 - 10:10

Are you realizing the full potential of your customer relations?
Stefan Kolle, Partner & Founder, Futurelab, Belgium
How well do you know your customers and what they want? You may be missing out on profit by doing business as usual. Introducing customer centricity in your organization may be a challenge, but anyone can do it - hear how it's done. Get ready for a bold new perspective that will lead the way to new profit.

10:10 - 10:55

The "win win" way to inceased revenue through customer centricity
Suhail Khan, former Vice President, Customer Experience & Market Driven Innovation, Philips International & Program Director Customer Experience, IBM Corporation
How do you build profitable Customer Centric programs in organizations such as Philips and IBM? Suhail Khan knows what it takes to get the organization to believe in and act on customer centricity and his experience includes creating long term loyalty and collaborative marketing programs.

10:55 - 11:40

Bedst til kunder - relationssalg, der virker
Jeppe Schyth Olsen, kommunikations- og marketingchef, Middelfart Sparekasse
Kundekendskab og kunden i centrum er omdrejningspunktet for Middelfart Sparekasses forretning. Sparekassens første bud er: Du skal behandle kunderne, som du selv ønsker at blive behandlet. Hør, hvordan værdierne udleves, og hvorfor Middelfart Sparekasse på trods af uroen i finanssektoren har nogle af landets mest tilfredse bankkunder.

11:40 - 12:00 Pause
12:00 - 12:45

Når organisationen skal følge med - implementering af kundestrategi
Dorte Ransby, tidligere Senior Vice President - Head of Transformation Programme, Tryg Forsikring
Hvad skal der til for at gøre organisationen strømlinet til business excellence i relationen til kunderne? Det skal være tydeligt i organisationen, hvad målet er for god kundeoplevelse, så alle medarbejdere arbejder mod samme mål og forstår deres bidrag. Og så skal vejen banes - i form af tilpasning af processer, arbejdsgange og systemer. Hør, hvordan Dorte Ransby fik igangsat og styret projektet.

12:45 - 13:45 Frokost
13:45 - 14:30

Verdens bedste restaurant - tårnhøje forventninger
Peter Kreiner, direktør, NOMA
Selv om kunderne står i kø for at komme til, kan man ikke hvile på laurbærrene, når mad og serviceniveau gang på gang skal overstige forventningerne. Hør, hvilket mindset der ligger bag restauranten i verdensklasse, og hvordan NOMA sikrer, at kundeoplevelsen lever op til og overgår den høje standard - hver dag.

14:30 - 14:40 Kort Pause
14:40 - 15:40

Kundeindsigt som afgørende konkurrenceparameter
Thomas Ritter, professor, CBS
Analyse af kundeadfærd er værdifuld information - og potentialet er langt nemmere at udnytte end du troede! Guldet ligger begravet i den information I har om kunderne. De kundevendte medarbejdere sidder med virksomhedens vigtigste beslutningsgrundlag; kundeviden. Hør, hvordan denne viden udnyttes! Tag temperaturen for jeres kundeindsigt. 

15:40 - 16:00

Pause
16:00 - 16:45

Ensuring the ultimate luxurious customer experience
Thatcher Brown, Vice President Brand Strategy & Management, Jumeirah Group
Hear from one of the worlds most exclusive and innovative hotel chains with hotels in Dubai, London and New York. The crowning glory is the Burj Al Arab, the worlds most luxurious hotel! Luxury fantasies and brand temperance, all guests are not equal. Hear about the complexities of putting the guest first in an environment of inevitable surprises. And learn how Jumeirah Group creates a culture of customer centricity through effective brand management.

16:45 - 17:00 Konferencen slutter
17:00 - 18:00

Netværk over et glas vin

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet