Mobilbaserede undersøgelser - hurtigt og enkelt

Med mobilbaserede undersøgelser har du mulighed for at få flere og hurtigere svar, fordi du møder dine kunder på et medie, som de næsten altid har på sig.

Den mobilbaserede undersøgelse giver dig mulighed for at fange dine kunder hvor som helst og få en vurdering af deres tilfredshed med det samme. Forestil dig, at kunderne straks efter flyrejsen, butiks-, værkstedsbesøget eller hotelopholdet modtager en sms med et par relevante spørgsmål. Det bliver ikke nemmere for dine kunder at deltage i undersøgelsen og samtidig får du deres vurdering, mens den er helt frisk i deres erindring.

Et effektivt værktøj til at screene dine kunder

De kunder, som ikke er umiddelbart er tilfredse, kan du efterfølgende vælge at invitere til en mere dybdegående undersøgelse. De korte mobilbaserede undersøgelser er dermed et godt supplement til de traditionelle online-undersøgelser. Lars Jepsen, Research Manager hos Loyalty Group:

"Den mobile datafangst er ideel for virksomheder, som ønsker at kontakte deres kunder på farten. Den giver et værdifuldt her-og-nu billede af kundernes tilfredshed og er samtidig et godt værktøj til at screene kunder til en mere omfattende undersøgelse."

Dine kunder kan vælge at besvare undersøgelsen på flere forskellige måder: Via SMS, mobil web, Smart Phone app og sidst men ikke mindst en Voice respons løsning, så alle med en mobiltelefon har mulighed for at deltage.

Hør mere om mulighederne

Hvis du vil vide mere om, hvordan du kan anvende mobile undersøgelser som supplement til dine kundeundersøgelser, er du velkommen til at kontakte Lars Jepsen på telefon +45 70 25 26 27 eller e-mail lj@loyaltygroup.dk 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet