Post Danmark ny partner på CMO Index

Vi er glade for at kunne byde endnu en virksomhed velkommen som partner på vores store årlige marketingundersøgelse CMO Index. Post Danmark har foreløbig valgt at være partner på CMO Index de næste to år.

Post Danmark har en naturlig interesse i at have fingeren på pulsen i forhold til de danske marketingafdelinger. Claus Madsen, chef for markedsudvikling i Post Danmark, siger om samarbejdet med Loyalty Group:

"Partnerskabet omkring CMO Index er en naturlig forlængelse af den gode dialog, vi har haft med Loyalty Group gennem længere tid. Vi ser det som en mulighed for at få indblik i, hvordan de danske virksomheder markedsfører sig overfor kunderne. Vores ambition er at blive bedre til at gå i dialog med virksomhederne omkring, hvordan de bedst og klogest kommunikerer med deres kunder. CMO Index giver os et kvalificeret og oplyst grundlag for denne dialog."

Årlig temperaturmåling i de danske marketingafdelinger

CMO Index har til formål at afdække tendenser og fokusområder i de danske marketingafdelinger. Hvert år deltager flere hundrede marketingfolk i undersøgelsen, som stiller skarpt på blandt andet aktiviteter, kompetencer, målsætninger, resultater og effektmåling.

Læs mere om CMO Index her

Deltag i CMO Index 2012 her 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet