SAXO ønsker tætte kunderelationer

SAXO er en af de førende boghandlere på nettet og ønsker nu at arbejde målrettet med styrke relationen til de eksisterende kunder.

Loyalty Group skal bidrage til at udvikle en kundestrategi, som skal være med til at fastholde kunderne, øge salget og skabe tætte kunderelationer. Mikkel Korntved, adm. direktør hos Loyalty Group siger om samarbejdet:

"Vores rolle er at inspirere og rådgive SAXO´s ledelse i forhold til udviklingen af den fremtidige kundestrategi. Vi har især fokus på, hvordan virksomheden kan skabe mersalg og samtidig øge kundefastholdelsen."

De første indledende skridt er allerede taget i form af et antal workshops med ledelsen fra SAXO. Det fortsatte arbejde med at fastlægge en kundestrategi sker i samarbejde med Loyalty Groups samarbejdspartner Responsive.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet