Skibsindretning - set fra et kundeperspektiv

Loyalty Group sætter nu skibsindretningen under lup i et omfattende flerårigt samarbejde med grønlandske Artic Umiaq Line, som har til formål at styrke kundernes oplevelse og derigennem omsætningen ombord.

På opdrag af Loyalty Group, er 2 indretningsarkitekter nu taget den lange vej til Grønland for at give deres bud på en mere kunde- og salgsvenlig indretning af passagerskibet Arctic Umiaq Line. Det er i første omgang skibets restaurant og cafeteria, som er i fokus.

Loyalty Group sikrer optimale rammer for kunderne

Så snart arkitekterne har de første tegninger parat, skal Loyalty Group bidrage til at sikre, at indretningen skaber de optimale rammer for en god kundeoplevelse. Mikkel Korntved, direktør hos Loyalty Group siger om samarbejdet:

"Det er klart, at vi ikke er indretningsarkitekter, men vores opgave er at vurdere indretningen ud fra et kundeperspektiv. Vi vil blandt andet se på, om indretningen gør det så nemt som muligt for kunderne at forstå og benytte tilbuddene ombord, og om det er de rigtige tilbud, der bliver præsenteret." 

Loyalty Groups kommer til at samarbejde tæt med både Arctic Umiaq Line og indretningsarkitekterne om at skabe de bedste rammer for tilfredse kunder og mersalg ombord på skibet i årene fremover.

Læs mere om vores samarbejde med Arctic Umiaq Line her 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet