BrancheIndex Mobil 2012: Det mener danskerne om deres mobilselskab

Brancheindex -mobilLoyalty Group har netop gennemført "BrancheIndex ™ Mobil 2012" og for første gang taget temperaturen på danskernes holdninger til deres mobilselskab.

Mere end 3000 privatkunder har vurderet deres mobilselskab på centrale områder som service, produkter, image og markedsføring. Undersøgelsen stiller desuden skarpt på, hvorfor kunderne har valgt deres mobilselskab, hvad de lægger vægt på, og om de overvejer at skifte til et andet selskab.

Kundeloyalitet sat på prøve i mobilbranchen

BrancheIndex Mobil 2012 viser, at Telia har de mest utilfredse mobilkunder og det selskab, hvor kunderne oplever, at de for mindst for pengene. De mest tilfredse kunder skal man finde hos CBB Mobil, M1 og BiBob, som alle er rene internetselskaber.

Undersøgelsen slår desuden fast, at kunderne generelt har svært ved at gennemskue de mange abonnementer og priser på markedet. Næsten halvdelen svarer, at de har været kunde op til 3 forskellige selskaber i løbet af de seneste år.

Mobilselskaberne bør derfor konstant have fokus på, hvordan de kan differientere sig fra konkurrenterne og skabe værdi for kunderne.

Læs artiklen "Hård konkurrence påvirker kundeloyaliteten" her

Pressen skriver om BrancheIndex Mobil 2012

BrancheIndex Mobil 2012 blev gennemført i februar måned, og har allerede mødt stort opmærksomhed fra både branchen og pressen. Undersøgelsen er blandt andet blevet omtalt i et dobbeltopslag i Børsen og på ComputerWorld.dk og EPN.dk.

Læs hvad pressen har skrevet om BrancheIndex Mobil 2012 her

Du er velkommen til at kontakte researchkonsulent Nitin Ruparelia på e-mail nr@loyaltygroup.dk eller telefon +45 2398 0008, hvis du vil vide mere om resultaterne fra BrancheIndex Mobil 2012.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet