Citroën sætter fokus på kundeoplevelse hos forhandlere og værksteder

Citroën gennemfører nu "mystery shopping" hos forhandlere og værksteder i hele Skandinavien. Resultaterne danner grundlag for individuel coaching af de enkelte forhandlere og værksteder. Dermed tager Citroën endnu et vigtigt skridt på vejen mod øget kundeloyalitet.

Projekt "mystery shopping" er del af en større indsats i de fortsatte bestræbelser på at styrke tilfredsheden og loyaliteten blandt Citröens kunder. Joan Sørensen, kvalitetskoordinator hos Citroën fortæller:

"Vores mål er at blive blandt de førende bilmærker på kundetilfredshed og AutoIndex giver os en unik mulighed for at sammenligne os med andre bilmærker og vurdere, om vi er på rette vej. Vi følger derfor udviklingen på tæt hold."

Projekt "mystery shopping" skal give Citroën et her-og-nu-billede af kundeoplevelsen hos forhandlere og værksteder. Konklusionerne vil blive sammenholdt med resultater fra både AutoIndex og Citroëns egne undersøgelser og anvendes som et vigtigt værktøj i den individuelle coaching af forhandlere og værksteder.

Tæt samarbejde sikrer en målrettet indsats

Loyalty Group skal blandt andet bidrage med at udpege profilerne til projekt "Mystery-shopping". Samarbejdet med Citroën spænder dog langt bredere og omfatter både AutoIndex og Citroëns egne undersøgelser. Joan Sørensen siger om samarbejdet:

"Vi har samarbejdet med Loyalty Group i mange år og sætter stor pris på Loyalty Groups sparring, fleksibilitet og hurtige respons. De hjælper os med at sætte fingeren på vigtige indsatsområder og med at vurdere, hvor det bedst kan betale sig at sætte ind. Deres rådgivning betyder, at vi bliver bedre til at anvende resultaterne af vores undersøgelser og målrette vores indsatser på både importør- og forhandlerniveau."

Læs mere om AutoIndex
Læs om vores andre BrancheIndex undersøgelser


Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet