CMO Index 12 Executive Brief

Så er CMO Index 12 resultaterne ved at være klar, og vi kan endnu en gang præsentere friske hovedkonklusioner fra de danske marketingchefers nuværende situation og nærmeste fremtidsplaner.

Du inviteres derfor til en 3 timers briefing onsdag den 11. april 2012.
På mødet vil undersøgelsens hovedkonklusioner blive perspektiveret af 4 indlægsholdere:

Loyalty Group
Mikkel Korntved, adm. direktør
Indlæg: Præsentation af hovedresultaterne fra CMO Index 12

In2media
Andreas B. Iversen, adm. direktør
Indlæg: Hvordan man arbejder med en strategi både indenfor social media og mobil/apps og ikke mindst, hvordan man opnår succes?

Telia
Jesper Lylloff, Head of Offering Management
Indlæg: Hvordan får man performance management i Marketing til at lykkes? Praktiske erfaringer fra implementeringer der lykkedes - og ikke gjorde.

Copenhagen Business School
Thomas Ritter, Professor inden for Marketing & Commercial Competence
Indlæg: Hvor ligger virksomhedens kommercielle kompetence?

Arrangementet vil blive afsluttet med en paneldiskussion, hvor du har mulighed for at spørge ind til undersøgelsens resultater.

Tilmeld dig og få en dugfrisk situationsrapport fra den danske marketingfront.

Tilmelding

Tilmelding skal ske senest den 10. april 2012.

2. Executive Brief

Tid: Onsdag den 11. april 2012
kl. 08.30-12.30
Sted: SAS Institute A/S
Købmagergade 7-9,
1150 København K
Pris: GRATIS

 

Praktisk information

Registrering og morgenmad fra 08.30-09.00 samt networking og stående frokost fra 12.00-12.30.

Afmelding

Skal ske pr. e-mail til nr@loyaltygroup.dk senest dagen før arrangementet. Hvis du udebliver fra arrangementet uden at melde afbud senest 24 timer inden mødestart, vil du blive faktureret 500 kr. for administration og forplejning.

Du er velkommen til at kontakte Nitin Ruparelia på nr@loyaltygroup.dk eller +45 70 25 26 27, hvis du ønsker mere information om arrangementet.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet