Læserne af LoyaltyNews har talt

Tak til de mange læsere, som har valgt at deltage i vores læserundersøgelse og inspireret os til at gøre LoyaltyNews endnu bedre. Vi bringer her de væsentligste konklusioner fra læserundersøgelsen.

LoyaltyNews vigtigste formål er at inspirere til arbejdet med at skabe loyale kunder, og det budskab ser ud til at være helt i tråd med opfattelsen hos de fleste af vores læsere. 87 % svarer, at de læser LoyaltyNews for at blive inspireret at artiklerne. Mange peger på relevante cases, information om arrangementer og resultater fra vores undersøgelser som vigtige ingredienser i nyhedsbrevet.

Resultaterne fra undersøgelsen peger også på, at læserne bruger tid på at læse vores nyhedsbrev og fordyber sig i indholdet. Mange gemmer nyhedsbrevet til senere for at kunne læse artiklerne, når de har mere tid og bruger op imod 20 minutter på at læse vores nyhedsbrev.

Stor tilfredshed - men også plads til forbedring

Hele 74 % udtrykker stor tilfredshed med LoyaltyNews, og det er vi naturligvis rigtig glade for. Det betyder dog ikke, at der ikke er plads til forbedringer. Et ønske fra flere læsere har for eksempel været at få endnu flere konkrete eksempler på, hvordan man måler og arbejder med kundeloyalitet i praksis.

Vi tager jeres input til os, og vil i fremtiden forsøge at sætte endnu mere fokus på arbejdet med at skabe loyale kunder i praksis. Hvis du har forslag til konkrete artikler eller øvrigt indhold til LoyaltyNews, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail loyaltynews@loyaltygroup.dk

Vinder af 2 flasker god rødvin

Vi har trukket lod mellem de læsere, som har deltaget i vores læserundersøgelse, og der er 2 flasker god rødvin på vej til Henrik Bartholdy fra Océ Danmark.

Læs mere om vores nyhedsbrev LoyaltyNews her

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet