LoyaltyInsight konference: Førsteklasses kundeoplevelser

Hør hvordan eliten skaber førsteklasses kundeoplevelser og succesfuld forretning på vores heldags-konference den 22. januar 2013.

Anerkendte virksomheder som Noma, Metro Bank First Hotel Skt. Petri, Baresso og Lexus åbner nu op for bogen og deler ud af hemmelighederne bag deres succes. Få inspiration til at overgå dine kunders forventninger og høst det forretningsmæssige udbytte.

Tid: Tirsdag den 22. januar kl. 08.30-16:10
Sted: First Hotel Skt. Petri, Krystalgade 22, 1172 København K
Pris: 1.495 kr. ekskl. moms. Prisen er inklusiv 1 gratis eksemplar af bogen "Kundeorienteret?" (værdi 149 DKK).

Læs mere og tilmeld dig her

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet