LoyaltyInsight - Seminar den 22/3

Byg stærke kunderelationer og få kontant udbytte

Det er som bekendt langt dyrere at skaffe en ny kunde end at fastholde relationen til en eksisterende. Men har du en klar plan for, hvordan du skal fastholde og udvikle relationen til de eksisterende kunder?

Bliv inspireret af SEB Korts og Peugeot Danmarks arbejde med at udvikle kunderelationerne og skabe mersalg på vores halvdagsseminar den 22. marts.

Tid: Torsdag den 22. marts 2012 kl. 8:30 - 12:30
Sted: Hos Loyalty Group, Smedeland 30, 2600 Glostrup
Pris: GRATIS

Program:

08:30 - 09:00 Morgenmad og registrering
09:00 - 09:05 Velkomst
09:05 - 09:50

Stærke kunderelationer involverer hele virksomheden
ved Mikkel Korntved, adm. direktør, Loyalty Group

Arbejdet med at fastholde og udvikle kunderelationerne er ikke kun en opgave for Salg og Marketing. Alle dele af virksomheden bør være klædt på til mødet med kunderne og optimere indsatsen på baggrund af konkret viden. Få inspiration til, hvordan du kan skabe optimal værdi gennem hele kundens livscyklus og arbejde målrettet på at skabe mersalg til de kunder, som du allerede har opbygget en stærk relation til.

 

09:50 - 10:05 Pause
10:05 - 10:50

Tag udgangspunkt i kundens drivkræfter og behov
Patricia Scott, Director, Strategic Planning/Marketing, SEB Kort

SEB Kort er den førende udbyder af kreditkort i Norden og står blandt andet bag Eurocard og Diners Club. Virksomheden arbejder målrettet med kundeindsigt, livsløb og fordelsprogrammer, som matcher de forskellige kundegruppers behov. Det skal være nemt for kunderne at se forskellen på de forskellige kreditkort og vælge netop det kreditkort, som passer bedst til deres behov. Hør hvordan SEB Kort arbejder med at synliggøre relevant værdi for kunderne.

 

10:50 - 11:05 Pause
11:05 - 11:50

Forhandlere på "Mission Mersalg"
ved Brian Maach, Customer Relations Manager, Peugeot Danmark & Sverige

Peugeot er ét af Danmarks populæreste bilmærker, og importøren har konstant fokus på at styrke bilejernes tilfredshed og loyalitet. Det sker blandt andet med udgangspunkt i viden fra Loyalty Groups undersøgelse AutoIndex, som hvert år afdækker mere end 70.000 bilejeres holdning til deres bilmærke. Hør hvordan importøren arbejder med at implementere viden om slutkunderne hos forhandlerne og sikre øget kundeloyalitet og mersalg.

 

11:50 - 12:00 Afrunding
ved Mikkel Korntved, adm. direktør, Loyalty Group
12:00 - 12:30 Let frokost


Tilmelding: Tilmeld dig seminaret senest den 16/3loyaltygroup.dk/seminar

Afmelding: Afmelding skal ske pr. e-mail til info@loyaltygroup.dk senest den 20/3. Hvis du udebliver fra seminaret uden at melde afbud senest 24 timer inden mødestart, vil du blive faktureret 500 kr. for administration og forplejning.

Du er velkommen til at kontakte Kim Lehner på info@loyaltygroup.dk eller +45 7025 2627, hvis du vil have mere information om vores morgenmøde.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet