Microsoft og Loyalty Group styrker brugen af CRM

Mange af de virksomheder, som får implementeret et CRM-system oplever ikke tilstrækkelig værdi af systemet. Trods gode intentioner ender CRM-systemet ofte med at fungere som kalender og kundekartotek. Det skal et samarbejde mellem Microsoft Danmark og Loyalty Group nu lave om på.

Microsoft Danmark har valgt at inddrage Loyalty Group i arbejdet med at sikre, at virksomheder får størst muligt udbytte af deres CRM-system. Loyalty Group skal bidrage til at sikre, at CRM-systemet bliver forsynet med relevant kundeviden og anvendt optimalt i alle dele af virksomhederne. Det skal ikke bare være et værktøj for Salg men også for blandt andet Marketing og Kundeservice, som i høj grad også står for kontakten med kunderne. Adm. direktør i Loyalty Group Mikkel Korntved siger om samarbejdet:

- Et velfungerende CRM-system er et vigtigt grundlag for at styrke kundeorienteringen i mange virksomheder. Vi er derfor glade for at se, at en leverandør som Microsoft ser muligheder i et samarbejde med os, og at vi kan bidrage til at styrke brugen af CRM-systemer ude i virksomhederne.

Microsoft-partnere klædt på til målrettet kundedialog

Som et første skridt har Loyalty Group inviteret Microsofts guldpartnere til en konstruktiv dialog omkring, hvordan de kan tilføre endnu større værdi til Microsofts CRM-løsning. Det skete på en heldagsworkshop, som klædte partnerne på med relevant viden og værktøjer til en endnu mere målrettet dialog med kunderne.

Loyalty Group har efterfølgende sat gang i et samarbejde med flere af Microsofts partnere og blandt andet talt på en række af deres kunde-arrangementer. I september måned satte Loyalty Group fokus på kundeloyalitet som nøglen til øget salg på et antal seminarer hos Columbus A/S. CRM Market Manager Marc Simonsen Taarup fortæller om samarbejdet med Loyalty Group:

- Vi ser stor værdi i Loyalty Groups ydelser og forståelse som et supplement til vores Microsoft CRM-løsninger. Som samarbejdspartner kan de hjælpe vores kunder med at indsamle og forstå den nødvendige kundeviden, og vi kan gøre den tilgængelig via Microsoft CRM, så medarbejdere og ledere i de kundevendte funktioner kan agere på den i hverdagen.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet