Mød Loyalty Group på Columbus-seminar

"Kundeloyalitet der skaber mersalg"

Columbus afholder den 24. og 25 september arrangementet "Kundeloyalitet der skaber mersalg", som sætter fokus på kundeloyalitet som nøglen til øget salg. Loyalty Groups er inviteret med som indlægsholder og præsenterer den forretningsmæssige værdi af kundeloyalitet - baseret på erfaring og faktuel viden.

Tid: Mandag d. 24. september i Ballerup
Sted: Columbus, Lautrupvang 6, 2750 Ballerup
Pris: Gratis

Tid: Tirsdag d. 25. september i Aarhus
Sted: Columbus, Olof Palmes Allé 44, 8200 Aarhus N
Pris: Gratis

Agendaen for dagen

Statistik om kundeloyalitet
Målinger viser, at de færreste har loyale kunder - og endnu færre ved, om det er tilfældet for dem. Hør hvad statistikkerne viser om kundernes loyalitet, adfærd og tendenser samt hvilke tiltag, der skaber øget troværdighed og kundeloyalitet.

Sådan samler du viden om kunderne
For at målrette din indsats, skal du kende den enkelte kunde indgående. Det kræver, at du kan samle de fornødne data og gøre dem overskuelige som beslutningsgrundlag for dine salg- og marketingaktiviteter.

Konkrete tiltag støttet af it
Omsæt nu den indsamlede viden om dine kunder til konkret handling, der skaber værdi for din virksomhed. Vi viser hvordan du får it til at gøre benarbejdet.

Læs mere om seminaret og tilmeld dig her

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet