Mød Loyalty Group på Salgskonferencen 2012

Loyalty Group sætter fokus på kundeloyalitet på DI Handels salgskonference den 23. maj. Kom og hør, hvordan du kan tjene mere på dine eksisterende kunder og få masser af inspiration til salgsarbejdet.

Alt for mange virksomheder bruger størstedelen af deres salgs- og markedsføringsressourcer på at skaffe nye kunder. Det er til trods for, at talrige undersøgelser viser, at de loyale kunder køber mere, bliver hos dig længere og anbefaler dig aktivt til nye potentielle kunder.

Derfor sætter Mikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group, nu kundeloyaliteten i fokus på DI Handels årlige salgskonference med indlægget "Loyale kunder giver kontant udbytte" Han siger om sit indlæg på konferencen:

- Når virksomheder taler om salg, tænker de primært på, hvordan de kan sælge til nye kunder. De overser ofte, at virksomhedens eksisterende kundebase rummer oplagte salgsmuligheder. Det er både billigere og nemmere at sælge til kunder, som kender virksomheden i forvejen.

Tilmeld dig Salgskonferencen nu

Salgskonferencen er en årlig begivenhed, hvor DI handel sætter fokus på udvikling af salgs- og kundestrategier og ledelse af salg. Sidste år var salgskonferencen en stor succes med 125 deltagere og også denne gang byder konferencen på spændende oplægsholdere og masser af inspiration.

Reservér datoen allerede nu og giv den videre til andre salgsansvarlige og kollegaer i din branche, som du mener, bør deltage. Bemærk, at konferencen er gratis for medlemmer af DI Handel.

Tilmeld dig konferencen her

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet