Morgenmøde den 8/2: Optimér salget og øg kundeloyaliteten

International forskning bekræfter endnu en gang, at grundlaget for loyale kunder i høj grad skabes i salget. Derfor sætter Loyalty Group nu fokus på salgsoptimering på et morgenmøde i samarbejde med vores venner hos Zellgeist. Hør resultater fra den nyeste forskning og hent inspiration til, hvordan du kan optimere din salgsproces, styrke kundeoplevelsen og skabe øget omsætning.

Tid: Onsdag den 8. februar 2012 kl. 8:45 - 10:45
Sted: Hos Loyalty Group, Smedeland 30, 2600 Glostrup
Pris: GRATIS

Der er kun et begrænset antal pladser til vores morgenmøde, og de gives efter "først til mølle"- princippet. Sidste frist for tilmelding er den 3/2, men skynd dig at reservere plads allerede nu.

 

Program:

08:45 - 09:00 Morgenmad og registrering
09:00 - 09:10

Velkomst
ved Thomas Rasmussen, Loyalty Group

09:10 - 09:50

Udfordringer i salgsprocessen
ved Michael Ærø, Zellgeist

Det er ingen hemmelighed, at det er dyrt at skaffe nye kunder. Spørgsmålet er, om dine sælgere anvender ressourcerne så effektivt som muligt gennem hele salgsprocessen? Få viden om de typiske udfordringer

i de danske salgsafdelinger og ikke mindst de forretningsmæssige konsekvenser ved at ignorere dem.

 

09:50 - 10:30

Optimér din salgsproces
ved Mikkel Korntved, Loyalty Group

Få inspiration til, hvordan du kan optimere din salgsproces med udgangspunkt i konkret viden om kundeemnernes oplevelse. Ingen er bedre til at svare på, hvordan du kan optimere din salgsproces, end de kundeemner, som møder sælgerne i marken. Hør hvordan du kan arbejde struktureret med deres feedback og omsætte den til flere ordrer og øget omsætning.

10:30 - 10:45 Afrunding
ved Mikkel Korntved, Loyalty Group

 

Tilmelding: Tilmeld dig seminaret senest den 3/2 på loyaltygroup.dk/morgenmode

Afmelding: Afmelding skal ske pr. e-mail til kl@loyaltygroup.dk senest den 7/2. Hvis du udebliver fra seminaret uden at melde afbud senest 24 timer inden mødestart, vil du blive faktureret 500 kr.

Du er velkommen til at kontakte Kim Lehner på kl@loyaltygroup.dk eller +45 23 98 00 07, hvis du vil have mere information om vores morgenmøde

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet