Ny administrativ medarbejder hos Loyalty Group

Ditte Hyldal er startet som administrativ hos Loyalty Group og sikrer det administrative overblik i en travl hverdag. Hun svarer her på en række spørgsmål om sin rolle hos Loyalty Group.

Hvad har du beskæftiget dig med tidligere?
Jeg er udlært kontorassistent og har tidligere arbejdet 2 år i a-kassen Dana. Herefter har jeg arbejdet som selvstændig i en årrække, og nu har jeg fået fast plads hos Loyalty Group.

Hvilke faglige kompetencer vil du fremhæve?
Jeg har primært fokus på de administrative rutiner og bogføring hos Loyalty Group. Derudover fungerer jeg som tovholder på forskellige interne projekter.

Hvordan vil du beskrive dine personlige styrker?
Jeg er god til at bevare overblikket, har masser af energi og "gå-på-mod" og er tilpas stædig (på den gode måde). Det betyder, at jeg når mine mål og også gerne giver mine kollegaer en hjælpende hånd.

Hvorfor valgte du at tage jobbet hos Loyalty Group?
Jeg har samarbejdet med Loyalty Group i en årrække, mens jeg var selvstændig og oplevede en god atmosfære og en stor motivation blandt medarbejderne - og det var noget, jeg gerne ville være en del af. Vi er som en familie, der støtter og passer på hinanden, og det er vigtigt for mig.

Hvordan vil du beskrive din rolle hos Loyalty Group?
Jeg sørger for, at dagligdagen på kontoret stadig fungerer, når kollegaerne render i alle retninger for at servicere vores kunder.

Hvad kan du bidrage med i forhold til os og vores kunder?
Jeg har et stort servicegen og holder fokus på, at vi holder, hvad vi har lovet vores kunder og hinanden.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet