35.683 danske bilejere har talt

- BMW er topscorer i dansk AutoIndex 2013

For 11. år i træk har Loyalty Group gennemført den mest omfattende forbrugerundersøgelse af de skandinaviske bilejeres oplevelser med deres bil, forhandler og værksted.

Autoindex 2013I alt 61.408 skandinavere har besvaret mere end 100 spørgsmål, hvoraf mere end halvdelen kører i en dansk indregistreret bil.

For 2. år i træk indtager BMW den samlede danske førsteplads med Mercedes, Audi og Toyota på de efterfølgende pladser.

Det samlede danske resultat udgøres af 4 delresultater: Oplevelser med selve bilen, med salgsafdelingen, med værkstedet og bilejerens loyalitet overfor selve bilmærket.

  • Højest tilfredshed med Bilen har BMW efterfulgt af Audi, Volvo og Mercedes.
  • Højest tilfredshed med Salgsafdelingen har Toyota efterfulgt af BMW, Mercedes og Suzuki.
  • Højest tilfredshed med Værkstedet har Toyota efterfulgt af Suzuki, Nissan og Saab.
  • Bilmærket med den højeste Kundeloyalitet er BMW efterfulgt af Audi, Mercedes og Volvo.

Resultaterne for det norske marked offentliggøres den 6. maj og de svenske resultater vil blive offentliggjort den 14. maj.

Læs om AutoIndex Norge 2013
Læs om AutoIndex Sverige 2013

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet