BrancheIndex Mobil: Telmore styrker kundeviden

Telmore har netop valgt at intensivere samarbejdet med Loyalty Group omkring BrancheIndex. Selskabet har indgået en 3-årig aftale, som giver dem mulighed for at følge udviklingen i kundernes oplevelser i samarbejdet - hos egne kunder såvel som hos udvalgte konkurrenters.

TelmoreTelmore har opnået topplaceringer i sidste års BrancheIndex Mobil 2012, og blev blandt andet vurderet som selskabet med den bedste dækning ifølge kunderne. Marketingchef i Telmore Dorte Tandrup Eilsø er ikke i tvivl om, at resultaterne er et stærkt værktøj både i markedsføringen og i udviklingen af Telmores kundeservice og ydelser. Hun siger om samarbejdet omkring BrancheIndex:

- Det selvfølgelig vigtigt for os at følge kundernes tilfredshed med os som selskab, da vi lever af at have glade kunder. I den forbindelse er Loyalty Groups BrancheIndex et værdifuldt redskab. Vi går nu mere i dybden med resultaterne fra BrancheIndex og ser på, hvordan vi klarer os på udvalgte områder i forhold til vores nærmeste konkurrenter. Med den viden kan vi arbejde målrettet på at gøre vores kundeservice og ydelser endnu mere attraktive - set med kundernes øjne.

Resultaterne fra BrancheIndex Mobil 2013 bliver offentliggjort indenfor de nærmeste dage, og det bliver spændende at se om Telmore forsat kan placere sig i toppen af branchen.

Få viden om kundeloyaliteten i din branche

Loyalty Group tager hvert år temperaturen på kundernes oplevelser og loyalitet i en række brancher som f.eks. auto, bank, forsikring, mobil, internet og fagforening. Formålet at kunne rådgive vores kunder på basis af opdateret viden om deres branche og samtidig give dem en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Læs mere om BrancheIndex

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet