CMO Index 13: Deltag i undersøgelsen og få dugfriske resultater

CMO IndexVi er i fuld gang med at tage temperaturen på de danske marketingafdelinger med undersøgelsen CMO Index 13. Deltag i undersøgelsen og få fingrene i resultaterne som en af de første.

Formålet med CMO Index er at tegne et aktuelt billede af tendenser og fokusområder i de danske marketingafdelinger. Vi oplever en stigende interesse for resultaterne af CMO Index, som er en inspirationskilde for marketingansvarlige og andre, der beskæftiger sig med marketing.

Dine input er vigtige for os, da vi gerne vil tegne et så nuanceret billede af marketingafdelingerne som muligt. Du har måske øje for nogle helt særlige udfordringer, fordi du sidder i netop din stol. Vi håber derfor, at du vil bruge de 10-15 minutter, det tager at deltage i undersøgelsen.

Få CMO Index-rapporten og kom til gratis Executive Brief

Som tak for dine input, modtager du rapporten med konklusionerne fra CMO Index 13 som en af de første. Du vil desuden blive inviteret gratis med til vores Executive Brief om CMO Index, hvor vi præsenterer og perspektiverer resultaterne.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet