Rapporten for CMO Index 13 er klar til dig

CMO Index 13 rapportCMO Index 13-rapporten er nu klar til download med masser af inspiration til dit arbejde med marketing. Knap 150 marketingansvarlige giver et billede af udfordringer, målsætninger i de danske marketingafdelinger i 2013, og fire virksomhedsledere giver deres kommentarer til rapportens hovedkonklusioner.

CMO Index 13-rapporten samler de væsentligste konklusioner fra undersøgelsen og har blandt andet fokus på Big Datas betydning for Marketing. Researchkonsulent Nitin Ruparelia siger om årets undersøgelse:

- Big Data er et begreb, som er kommet på dagsordenen i mange marketingafdelinger. Vi har derfor i 2013- udgaven af CMO Index fokus på, hvilken betydning Big Data har for virksomhedernes markedsføring og hvilke udfordringer, det har ført med sig.

Rapporten har desuden fokus på brugen af sociale medier samt kompetencer og effektmåling i marketingsafdelingerne. Undersøgelsens resultater bliver perspektiveret i en række artikler og interviews med udvalgte virksomhedsledere.

Årlig temperaturmåling i Marketing

CMO Index bliver gennemført årligt for at afdække udvikling og tendenser i de danske marketingafdelinger. Årets undersøgelse er gennemført i samarbejde med Responsive, SAS Institute, Post Danmark og Copenhagen Business School.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet