Foredrag på event hos Scandinavian Business Forum Malta

Scandinavian Business Forum MaltaDen 28. november var Loyalty Group på talerstolen hos Scandinavian Business Forum Malta. Formålet var at inspirere lokale topledere til at høste den forretningsmæssige værdi af et øget kundefokus.

Scandinavien Business Forum Malta (SBFM) er et initiativ under det maltetiske handelskammer, som har til formål at styrke samarbejdet mellem skandinaviske og maltetiske virksomheder.

SPFM havde inviteret Loyalty Group til at tale på en event for lokale topledere på Malta den 28. november. Mikkel Korntveds foredrag " "Customer Centricity - the forgotten path to future profitability" havde fokus på den forretningsmæssige værdi af øget kundefastholdelse og -loyalitet.

Flere foredrag på vej

Deltagerne respons på dagen var meget positiv, og SPFM og Loyalty Group planlægger derfor en række nye foredrag med fokus på kundeudvikling i det nye år.

- Deltagerne var enige i, at Loyalty Groups koncepter og budskaber har stort potentiale for maltetiske virksomheder, som ønsker at fastholde og udvikle deres kundebase, siger formand for SPFM Mark Fenech.

Se vores foredrag her

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet