If indgår 3-årig aftale om BrancheIndex

If har fremover mulighed for at følge udviklingen i kundernes tilfredshed og loyalitet på nært hold. Virksomheden har indgået en aftale med Loyalty Group, som sikrer dem resultater fra BrancheIndex de næste 3 år.If

Aftalen giver If mulighed for at følge tendenserne fra år til år - både hos deres egne kunder og hos konkurrenternes. Ifølge marktingansvarlig i If Rikke Thomsen giver BrancheIndex et billede af de overordnede tendenser i markedet. Hun siger om undersøgelsen:

 - BrancheIndex er en temperaturmåling på, hvad kunderne mener her og nu. Vi bruger resultaterne som et supplement til vores egne undersøgelser.

BrancheIndex er en kilde  til konkurrentviden

Loyalty Group har netop præsenteret resultaterne fra BrancheIndex Forsikring 2012 for If, og forberedelserne til BrancheIndex Forsikring 2013 er allerede i gang. Researchchef i Loyalty Group Lars Jepsen siger:

 - Stadig flere virksomheder anvender resultaterne fra BrancheIndex. De ser en værdi i en uvildig undersøgelse, som giver dem mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.
 

Læs mere om BrancheIndex

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet