Krifa, DLF og BMW vinder Loyalty Award

Krifa, Danmarks Lærerforening og BMW er de seneste vindere af en Loyalty Award. Prisen bliver uddelt til virksomhederne med de mest loyale kunder i deres branche.

Loyalty-AwardPrisen er baseret på Loyalty Groups årlige BrancheIndex, som blandt andet afdækker kundeloyalitet i en række brancher. Mikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group siger:

- Vi ønsker at belønne de virksomheder, som gør en ekstraordinær indsats overfor kunderne og uddeler derfor en Loyalty Award til de virksomheder, som klarer sig bedst på kundeloyalitet i deres branche.

Flere brancher kan se frem til en Loyalty Award

Telmore og Waoo! blev tidligere på året belønnet for deres arbejde med kundeloyalitet, og nu kan også Danmarks Lærerforening, BMW og Krifa glæde sig over deres Loyalty Award. Jonas Norgaard, Kommunikationschef i Krifa, siger om prisen:

- Vi er meget stolte af vores Loyalty Award, fordi den er baseret på kundernes vurdering af os i forhold til vores nærmeste konkurrenter. Det er et skulderklap, som motiverer os til at gøre endnu bedre fremover, og som vi kan bruge til at skille os positivt ud på markedet.

Dagligvarer, bank og pension er de næste brancher, hvor Loyalty Group vil afdække kundernes loyalitet. Vinderne af en Loyalty Award vil blandt andet blive offentliggjort i Loyalty Groups nyhedsbrev LoyaltyNews og på loyaltyaward.dk.

Prisuddeling og inspiration den 20. november

Den 20. november afholder Loyalty Group konferencen "Best in Class - bedst på kundeloyalitet", hvor årets vindere af en Loyalty Award vil få uddelt prisen.

Derudover vil der være inspirationsindlæg fra danske og internationale virksomheder, som er førende på kundeloyalitet. Program og talere vil snart blive offentliggjort i LoyaltyNews.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet