Ledelseshåndbogen "Kundeorienteret? " har fået flyvende start

Loyalty Groups nye ledelseshåndbog "Kundeorienteret? - 8 skridt mod profitable kunderelationer" har fået en flyvende start. Flere virksomheder har bestilt et større antal til deres ledelsesgruppe og medarbejdere.

Bog-KundeorienteretMange virksomheder ser en værdi i at have en praktisk ledelseshåndbog, som kan fungere som vejviser i arbejdet med at kundeorientere virksomheden. SEAT, Tele Greenland og Memira er blandt de virksomheder, som har valgt at bestille et større antal bøger. Adm. direktør hos den danske SEAT-importør Jesper Stoltenberg-Mathiesen har valgt at bestille 120 bøger til alle sine danske forhandlere og siger om bogen:

- Da jeg havde læst bogen, synes jeg, at den var så konkret og praktisk, at den ville have stor værdi for vores forhandlere. Den trækker en linje mellem kundeorientering på strategisk plan og de praktiske indsatser i hverdagen. Den gør med andre ord kundeorientering til et håndgribeligt begreb for de forhandlere, som møder kunderne i hverdagen.

Inspirerende cases og konkrete handlingsplaner

Bogen er netop tænkt som en praktisk guide til virksomheder, som ønsker at være mere kundeorienterede. Den behandler de mest almindelige udfordringer, som virksomheder kan støde på undervejs og er skrevet i en direkte og letforståeligt stil. Bogen indeholder cases fra danske såvel som udenlandske topvirksomheder, konkrete handlingsplaner og links til relevant ekstramateriale.

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet