Loyalty Group på verdens største interaktive konference

Et smugkig på fremtidens teknologi og innovative løsninger. Det er hvad Mikkel Korntved, adm. direktør i Loyalty Group, ser frem til, når han igen besøger verdens største interaktive festival i marts 2014.

SXSWSXSW Interactive i Austin, Texas, er kendt som verdens største konference inden for interaktive medier. Konferencen er den del af en større festival, som også har film og musik på programmet. Mere end 50.000 deltager hvert år på festivallen, som bogstaveligt talt optager hele Austin.

Værdifuldt indblik i morgendagens teknologi

På SXSW Interactive præsenterer førende virksomheder deres bedste bud på innovative, kreative og inspirerende løsninger inden for deres område. Nye ideer til apps, spil, hjemmesider og platforme ser dagens lys og inspirerer de tusindvis af deltagere til at udnytte de digitale medier på nye måder. Mikkel Korntved siger om sin deltagelse på festivallen:

- Det er 3. gang jeg deltager på konferencen, og den har i de to tidligere år været en stor kilde til inspiration og nytænkning. Uanset branche, er det værdifuldt at få et indblik i de trends, medier og teknologier, som med stor sandsynlighed vil præge fremtidens forbrugere.

Stadig ledige pladser på festivallen

SXSW Interactive bliver afholdt den 7.-16. marts 2014 i Austin i Texas og tiltrækker virksomheder fra hele verdenen. Mikkel Korntved forventer at omkring 150 danskere vil deltage på årets festival. Det er stadig muligt at reservere pladser på hjemmesiden http://sxsw.com , men indkvartering i byen er  allerede en udfordring.

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet